..

jag insåg nyss att jag är rädd för att bli äldre. Om mindre än tre månader har jag tagit studenten och ska göra något av mitt liv.

Ska jag dra till norge? Jag är ganska sugen på det, och de flesta verkar tycka att det är en bra idé. Jag är superrädd att jag kommer stå där ensam som värsta fånet och känna mig värdelös, för att sedan dra tillbaka hem och inse att allt jag hade innan jag stack har tagit sina egna vändningar och jag står istället HEMMA ensam.

Jag såg precis en lägenhet och tänkt 'shit, ska nog ringa mia och se vad hon tycker. Det hade kunnat bli bra' men kom på mig själv med att inse att jag behöver vara ensam ibland (hur det nu ska gå eftersom att jag antagligen någongång i livet inte kommer bo ensam). Jag behöver kunna gå undan och lägga mig i ett bad, eller i min egen säng. Jag insåg ganska snabbt att jag inte vill bli äldre.
Jag är rädd för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Vi kan åka till Norge tillsammans.

2010-03-15 @ 17:28:50
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: miah

Hur söt är du inte med lägenhet. men jag tror ändå att vi hade fixat det, för hade du blivit irriterad hade jag gått iväg. lämnat dig ;) ja du vet :D vi vet när vi behöver vara ensamma. haha.



du har alltid mig, no matter what. vänskap är närhet trots avstånd<3

2010-03-15 @ 18:13:11
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0