fredag, helg och lov

Jag har blivit totalt konstig. Jag tappar saker med högerhanden HELA tiden. Nyss var det kaffet, innan var det tuggumipaketet osv. Det har varit så i typ en månad. Jag tycker inte om det.

Sitter iallafall med kaffe och dammsugare nu. Finns det något bättre än en kaka eller choklad till kaffet? Det gör så mycket.
Har varit på stan med elli, käkat lunch med pappa och sen stan med Mia idag. Jag måste skaffa jobb. Jag har inte råd att shoppa som jag gör nu. Fick iallafall med mig en klocka och en ansiktsmask hem. Precis lagom. Ser nu att jag måste städa. Har lagt alla påsar överallt. Så typiskt mig! :)

Imorgon klockan 4 gör jag min del för spin of hope. Cyklar för försäkringskassan och pengarna går oavkortat till barncancerfonden. På söndag zumbar jag för livet, även här går pengarna oavkortat till barncancerfonden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0