fredag

Dessan har varit här sen typ halv elva och hjälpt mig att sätta upp allt jag köpte igår. Mitt rum är superfint nu, ska nog langa in en bild sen. Det enda som ska upp mer är min spegel, vi hittade inte hängarna! Stooort tack Dessan, du borde bli snickare ;) och mamma kommer bli superlad eftersom att hon inte vet om detta, hihi.

Har precis kommit hem från stan nu, och har skurit upp en frukttallrik :) Med mango, passionsfrukt och annans. Gotttt! men ni kan vara lugna mina vänner, jag har tryckt i mig typ en hel chipspåse redan, och godis och lkaddkaka väntar!

Mia kommer hit senare, vi ska dricka kaffe med kladdkaka till och sedan fixa oss. Blir ingen hemmasittarkväll för mig idag. Men jag kör, så när jag tröttnar drar jag hem!
nehepp, nu ska jag dra på en ansiktsmask, ta med kaffet och göra mig av med disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0