free fallin

det har inte varit min dag idag heller känner jag. Någon träning blev det inte då min näsa fortfarande är fuckedup, och mina träningskläder ändå är uppe hos pappa.
Men, jag hade ju iallafall tur med vädret?
och studentmössorna kom idag också, det var ju positivt.

Är ledig både tisdagar och onsdagar framöver. Skönt säger ni säkert, drygt tycker jag. Vad ska jag göra? det händer ju inget. Det ska jag väl inte lägga på någon annan än mig själv. Det är ju ingen annans fel att jag inte gör något. Men för tusan, ska jag sätta mig ensam på ett cafe och hoppas på att möta någon eller? Gå ut och gå och hoppas på att träffa någon som vill gå med mig? Jag vet själv att jag är påväg lite utför nu, men där finns spänning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på 300 kr och en voddler invite?

Bli medlem här: http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2010-03-02 @ 15:58:02
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0