ideer

För ett tag sedan kände jag mig stor på jorden. Jag lyckades med det mesta tyckte jag. Träningen gick superbra, jag mådde bra, kände mig stark och allting gick liksom min väg. Jag gjorde framsteg i mina egna ögon, blev snyggare och lärde mig mer, vände det mesta till positivt. Jag hade kunnat leva heeeelt ensam på jorden (haha, eller nej. men ni fattar).

Att jag har kommit ner lite på jorden är nog superbra. Men jag vill se mer framsteg. Jag vill göra något nytt. Lära mig sminka bättre? Ändra frisyr? Färga håret? Fixa naglarna? Ny ansiktsmask? Byta stil? Gå till salong och vaxa benen?

Jag vet inte. Kom med förslag. Något som ger den där kicken av att man känner sig bra och fräsch, det behöver ju inte ens synas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0