nananan

Inatt sov jag gott. Det var jag verkligen värd :) Så när klockan ringde var jag nästan pigg, hur underbar är inte det då? Med mitt underbara humör och en strålande sol så drog jag på mig ett par leggings, en kofta och min skinnjacka. När jag kom ut och det var 8 minus ute insåg jag att jag varit lite för positiv.
Efter två lektioner i skolan så drog Mia, jag och sanna upp på stan och käkade lunch på Åhlens. Jag tröttnar aldrig, det är så sjukt gott. Tog mig även ner en vång och köpte en ny ansiktsmask som jag blivit tipsad om, Formula 10.0.6 Ultra-cleansing mud mask 99:- . Drog sedan till Cookie&I och köpte en hårinpackning. Fick bli L'Oreals absolute repair 209:-. Fick med mig mallar till fransk manikr och två nya naglack med. Jag älskar det rosa/lila, det klär perfekt!
När jag stod och väntade på bussen så fick jag ett ryck, så jag gick och tog ett hål till i örat. Snyggt.

Såååå, efter detta ska jag väl känna mig lite snygg igen ;) Oftast bara insidan som behöver fräschas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0