ny dag, nya tag

jag kunde inte somna inatt. Runt tre slocknade jag tillslut. Sov oroligt gjorde jag också. Jag har alltid kunnat sova bra, även om jag mår dåligt, bråkar med folk eller liknande så brukar jag sova bra när jag väl sover.
Detta är fjärde natten med dålig sömn, och idag tar det ut sin rätt. Det finns säkert en massa bidragande orsaker till detta. Jag har mycket i skolan, jag är stressad, jag är väl inte helt frisk än, jag har ätit dåligt, jag har inte tränat på över en vecka (förutom igår). Själen är väl inte helt stabil just nu heller om man kan säga så.

Det är superfint väder ute idag också, så det ska jag ta del av. Sanna kommer ner till mig om en stund, så ska vi hämta hundarna och gå ut och gå en runda :) Ikväll blir det gymmet för att göra av med lite känslor och energi, som jag hoppas ha fått tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0