onsdag, med andra ord ledig

Jag vaknade redan tjugo över sju imorse, så gott måste jag ju ha sovit. Tackar mig själv för att jag inte drog ut och festade igår när erbjudanden kom. Man kan ju inte dra sig ifrån desperate housewives, och ikväll är det greys.

Valde att köra in mamma till jobbet eftersom att dom ska iväg, så nu har jag bilen tills imorgon iallafall :) Satte mig med religonsarbetet när jag kom hem. Kommer inte ha så hög kvalitet det inte, men det kommer bli ett arbete iallafall. Stack ut och sprang en runda också, har gjort biffar nu och ska plugga lite till! Blir bosu senare ikväll.

Klockan är halv ett och jag har redan gjort allt detta. Hur ska jag nu spendera resten av timmarna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0