påsklov

I lördags gick planerna rent år helvete. Efter mycket om och men, även en del förvirring, så blev kvällen bra ändå.
Började hos Dessan med en del tjejer. Vi drack, åt och spelade spel. Elli och jag vann med andra ord.
Det blev en del skratt när hon skulle förklara tasmanien, och vi hade kommit till 'tasmani..', då säger hon 'Emilia, en stor buske! HÖRRU KOM IGEN' Jag skriker ut 'TASMANIGRAN?!?! TASMANITALL?!?!' hahahaha.. Så, jag kom inte på den.
Kom ett par killar lite senare och festade med oss. Blev faktiskt piraten. Ganska kul ändå, och massa dans. Är ju annars det som fattas här i Karlskrona, ett ställe att dansa på.
Blev en sjukt bra kväll iallafall, som inte slutade förrän halv sju på morgonen då vi hade efterfestat klart. Behöver jag berätta att jag skippade zumban igår?

Blev modemässan ett tag igår och sedan körde jag en kväll i bastun. Fick reda på en sak också. Så, istället för att grina eller liknande så skrattar jag rakt ut. Fy fan vad äckligt. Jag skäms över hur mycket energi jag lagt på dig. Du var inte värd det alls. Eller då kanske du var det. Men nu har du längre inget värde i mina ögon. Faktiskt skönt att kunna säga så, yes.

Jag sov länge idag. Längre än planerat. Behövde väl det sen lördagens missade sömn :)
Pappa ringde och väckte mig och jag lovade att gå ut och titta till fåren när jag vaknat, ätit och så, för det hade tydligen kommit två lamm inatt.
I samband med att Elli kom för att hämta mig och hundarna då vi skulle till bruks och träna dom så gick jag ut till fåren. Fan, tre lamm till. Det var bara till att jaga dem för fulla muggar så att de gick in. Efter ett tag var det löst iallafall :)
Sedan drog vi till bruks och tränade. Smilla går ju inte att påverka, haha. Tur att hon är snäll alltså. Laika är med laddad, gick bra tycker jag :)
Ska in och träna senare, om jag itne simmar istället. Fårse vilket humör jag är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0