run to the hills

Fikade ett par timmar med sussi. Det är sjukt vad bra hon känner mig med tanke på den korta tiden vi kännt varandra. Känns bra att det faktiskt finns vettiga människor i denna världen. Glad att jag får en till sådan i mitt liv :)

Mindre vettiga personer finns det ju gott om. Just nu hade jag kunnat fylla på denna gruppen ganska stort.
Till råga på allt hade jag klassat även mig själv hit.
Saker kommer inom kort ändras en del inom mitt liv. Det blir så drastiskt som jag gör det, vilket jag ska försöka att inte förstora upp som jag annars lätt gör. Jag är iallafall trött på falska människor. Men vem hör en sådan utsliten kommentar?

Ska sova till mysemilia-listan på spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0