tisdag kväll. dhw

Vilken bra dag!
Jag hann inte ens äta innan jag skulle tillbaka in till stan innan idag. Mötte upp sara på Åhlens och tog en sen lunch. Jag borde få betalt för allt bra jag skriver om dem, haha. Det var lika gott som vanligt.
En runda på stan efter det och jag la undan en del som jag ska köpa imorgon. Jag måste verkligen sluta lägga pengar på saker som mat och ramlösa. Men det är ju så mycket tråkigare att handla än god mat?

Stack upp till Mia en stund och åt (igen, haha) och umgicks. Vidare ner till gymmet för cykling i 20 min och ett samtal med Cim, och zumba efter det. Som tur väl var såg jag inte mig själv i spegeln. Jag funderar stark på att zumba för barncancerfonden på söndag, men kanske blir för mycket eftersom att jag kommer delta i spinn of hope på lördag.

Drog inom min morbror som fyller 50 på hemvägen och blev bjudna på den godaste mat jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0