tisdag..

Har haft en lektion idag. Jag tycker inte om tisdagar. Vi hade idrott och matte innan, sedan gick idrotten ut. Då valde vi att flytta matten till måndagar. Och då sätter dom naturkunskapen där?!?!

Ska fixa ihop lite mat och kaffe. Det är precis vad jag behöver!
Sedan är det in till stan igen för att fika, och kanske titta ut en del kläder till barcelona? Drar dit den 2 Maj. Mamma har bokat en resa till Italien för henne och mig i oktober med all inclusive. UNDERBART! Jag kommer leva gott känner jag :)

Hade en underbar kväll igår med en frukttallrik, tända ljus (som dessutom luktar supergott), naturgodis och ramlösa. Mihih.

Ska på zuma senare också. Ringde tjugo över sju för att boka. Jag var den sista som kom med. Jag förstår inte hur ca 35 pers kan ha ringt på 20 minuter och bokat samma pass?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0