torsdag i kalmar

Nu är jag supertrött. Körde hemifrån halv åtta imorse, hämtade Dessan, mötte upp våra tjejer och sen till kalmar för att titta på universitetet, stan och ikea.

Jag skulle inte handla något idag. Det enda jag behöver är jeans. Jag kom hem med en kofta från new yorker, en kortare skinnjacka från H&M, ett par leggings från BokBok och ett par gladiator sandaler från Scorett.
Åt världens godaste bakadpotatis med crabröra någonting, supergod var den.

På Ikea handlade jag en del till rummet eftersom att vi (läs mamma) har gjort om det nu.
Fick med mig två rullgardiner, två hyllor doftljus, ljus, ljuslykta, ljusfat, ljushållare, två lampor, galgar, glödlampor, ramar och en klocka. Ni kan ju tänka er hur min plånbok mår nu ;)

Ett pass bodycombar efter det och jag är värd en grymt fin natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0