Torsdag. Tid att fördriva!

Jag tror att jag har blivit shoppingberoende. Nu när det inte är julafton, jag inte fyller år, jag tar inte körkort osv så har jag sjukt svårt att klara mig på mina pengar. Eller det var nog helt fel formulerat, för jag bör klara mig. Men jag handlar för mer än jag bör.
Idag kommer nya pengar. Jag har redan 'ångest' för att behöva klara mig i 30 dagar på 2000:-.
Jag behöver en bikini till barcelona (eller ok, jag VILL ha en), jag behöver verkligen en ny dagcreme, och hur tråkiga pengar är inte det? Jag behöver ett par jeans. Jag har hittat tre tröjor som jag antagligen sätter över pengar till och köper. Nej, jag tar inte från mina fonder till kläder. Däremot har jag självdiciplin vissa dagar och sätter över pengar till ett konto som jag inte tar tillbaka sedan. Förutom till parkeringsböter och nu ;)

Hade väl lektion i tio minuter eller något, så jag tog en sväng upp på stan sen, och handlade ingenting. Men tittade ut tills ikväll. Köpte bara te, med choklad och karamellsmak. Är väl inte precis så det smakar, men det var gott iallafall.
Känner att hela texten blev okoncentrerad och osammanhängande, så jag avslutar den här.

Ska slänga ihop lite lunch och sedan köra tillbaka in till stan och käka med Mia. Går väl på stan en vända med för att se vad jag ska köpa ikväll, sedan blir det bodycombat och efter det är affärerna kvällsöppna, så då ska jag dit igen! Matten ska fixas någongång här emellan också, jajaja.


En dagen från igår. En kofta från.. kan det vara veromoda? Ett linne från gina och jeansleggings från gina.

Kommentarer
Postat av: desireé

Jag håller med dig Emilia, idag fick man pengar och redan nu kommer ångesten! ..

2010-03-25 @ 15:19:15
URL: http://desireean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0