torsdag

Bosun var superjobbig igår eftersom att jag hade varit ute och sprungit på förmiddagen, och stod tio min på crossen innan passet. Jobbigt ska det självklart vara, men efteråt ska ju känslan av duktighet komma. Vart har den tagit vägen?

Blev irriterad på Johan igår eftersom att han kom hit. Det är iofs jättetrevligt med lite sällskap, som ändå låter mig vara ensam liksom. Men jag frågade 'Hur ska du ta dig till jobbet imorgon?' han bara 'Ska du ha bilen eller?' och då blev jag irriterad för att han hade planerat att ta den utan att ens säga till eller fråga. Så, jag sa som det var, att jag skulle hämta mamma runt halv fem i stan så att jag behövde den. Eller om han tar den, och han hämtar henne sen. Men nej, han hade en annan bil på jobbet som han var tvungen att ta hem. Så jag skulle alltså ta bussen till Lantmännen för att hämta bilen, för att sedan hämta mamma. Det tyckte jag inte om ;) Dessutom skulle han säga till mig innan han stack hur han gjorde, men nej. Nu när jag vaknar står bilen här ändå :)

Kände att morgonen började lite sisådär, så jag gick ut och hämtade tidningen för att se vad det står i mitt horoskop (HAHA). Inget positivt iallafall, men det ska jag se till att ändra på!
Läste igenom tidningen också, och vem får jag se? PAPPA! jag lovar att han skäms supermycket ;)

Nu ska jag dricka upp kaffet och sedan bege mig ner för en solning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0