total seg

Det var det sjukast bodycombarpasset jag varit med om. Är inte ofta jag blir så GENOMBLÖT, och jag brukar ändå gå på spinningen där det rinner en del om mig vill jag lova ;) Skönt nu efteråt iallafall och jag funderar på om det var det sista träningspasset för denna veckan, mihi.

Hade sjuk huvudverk innan. Funderar på orsaken. Jag hade druckit mycket vatten, jag hade ätit, jag har sovit tillräckligt inatt? Kanske behöver byta linserna. Gick över i samband med träningen.

Har stoppat i mig en mango, det är ju så sjuuuukt gott. Ska ringa pappa och se om jag kan få någon av bilarna godkänd.

ett stort GRATTIS till Mia också! mihih.

Kommentarer
Postat av: miah

tacktack. hoppas lyckan är med mig imonmed!

2010-03-18 @ 20:55:44
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0